-- برنامه دانلود -- بروزترین وقدرتمندترین سایت دانلود فارسی

-- برنامه دانلود -- تالار گفتمان -- فروشگاه --

-- برنامه دانلود -- بروزترین وقدرتمندترین سایت دانلود فارسی

-- برنامه دانلود -- تالار گفتمان -- فروشگاه --

myTV 1.0 – تلویزیون من

 

 

 

تلویزیون من برنامه‌ای است که به‌وسیله آن قادرید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را از طریق اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین و شبکه‌های رادیویی فارسی توسط این برنامه امکان‌پذیر است.

ویژگی‌های کلیدی تلویزیون من:
- محیط جذاب و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن
- کاملا رایگان و بدون محدودیت


Download دریافت برنامه

پانوشت:
این نگارش اولین انتشار عمومی این برنامه است. در صورت بروز هرگونه مشکل در این برنامه، با من تماس بگیرید.
جهت پیشرفت این برنامه هرگونه ایده یا پیشنهادی را در سایت مطرح کنید.
تمامى حقوق مادى و معنوى نرم‌افزار تلویزیون من متعلق به وب‌سایت برنامه ها مى‌باشد.

نظرات 2 + ارسال نظر
میترا شنبه 29 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 19:37 http://www.pooya.tk

سلام
وب جالبی داری ممنون میشم به منم سر بزنی و راهنماییم کنی
اگه علاقه مند بودی منو با عنوان

کار در منزل برای خانمهای باذوق

لینک کن و بگو به چه اسمی لینکت کنم
منتظرم مرسی

لاله یکشنبه 30 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:40 http://laleh22.flogfa.com

سلام دوست عزیز
ممنون از حضور پر مهرتون
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد