-- برنامه دانلود -- بروزترین وقدرتمندترین سایت دانلود فارسی

-- برنامه دانلود -- تالار گفتمان -- فروشگاه --

-- برنامه دانلود -- بروزترین وقدرتمندترین سایت دانلود فارسی

-- برنامه دانلود -- تالار گفتمان -- فروشگاه --

مجموعه فوق العاده از آیکون ها Rumax Icon

در این مجموعه آیکون های زیبایی برای شما قرار گرفته شده است. این آیکون ها با فرمت PNG,ICO در سایز 256x256 پیکسل تهیه شده است. شما می توانید از این آیکون های کریستالی ویندوز به عنوان آیکون های سایتها و وبلاگ ها و همچنین آیکون فولدرها استفاده کنید. این آیکون های زیبا هم اکنون از سایت میهن دانلود قابل دریافت است.

ادامه مطلب ...

دانلود جدید ترین آپدیت ویندوز ایکس پی اکتبر

 

 

100% تست شده-اسکن شده با 3 آنتی ویروس برتر جهان-بدون نیاز به سریال-به صورت Bootable! 

 

امروز جدید ترین آپدیت ویندوز ایکس پی را که تا اواسط ماه اکتبر October 2010 یعنی چند روز پیش می باشد را برایتان آماده کرده ایم. این ویندوز به صورت کامل توسط تیم نرم افزار سایت میهن دانلود از هر لحاظ تست شده و بر روی چندین سیستم مختلف نصب شده است. همچنین در ویندوز هیچ نوع دستکاری صورت نگرفته و به صورت اورجینال می باشد. علاوه بر این فایل های ویندوز توسط 3 آنتی ویروس برتر جهان BitDefender, ESET و Kaspersky به صورت کامل اسکن شده هیچگونه فایل مخربی درون ویندوز یافت نشد. بعلاوه این ویندوز به صورت Bootable است و نیز در هنگام نصب نیازی به وارد کردن سریال نیست. ظاهر این ویندوز کاملآ شبیه ویندوز ایکس پی است اما از نظر فنی بسیار سر تر از نسخه های قبلی خود میباشد زیرا در آن ضریب امنیتی تا حد بسیار بالایی تقویت شده و نیز سرعت کار در محیط ویندوز تا حد چشمگیری افزایش یافته است. البته چند تغییر کوچک هم در ظاهر نرم افزارهای ویندوز ایجاد شده که این تغییرات در نرم افزار های Windows Media Player و Internet Explorer میباشد در واقع شما در این ویندوز از نسخه 11 نرم افزار ویندوز مدیا پلیر استفاده خواهید کرد که میتواند تمام فرمتهای مالتی مدیا را در آن اجرا نمایید و همچنین از نسخه 8 نرم افزار اینترنت اکسپلورر استفاده خواهید نمود که مرور وب را با امنیت و سرعت بیشتری نسبت به قبل تجربه خواهید کرد. بعلاوه این نسخه از ویندوز ایکس پی به طور کامل از درایورهای SATA‌ ، RAID و SCSI پشتیبانی می کند و نیز این درایورها در آن قرار گرفته است. البته همانطور که در سایتهای مختلف ایرانی مشاهده میکند میهن دانلود اولین سایتی است که آخرین آپدیت ویندوز ایکس پی را که در اواسط October 2010 منتشر شده به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم از سرورهای پر سرعت میهن دانلود برای شما قرار داده است زیرا اکثر سایت های ایرانی نسخه های مختلف این ویندوز را با قیمت های بسیار بالا برای فروش قرار داده اند که ما آن را به صورت کاملآ رایگان برای شما تهیه کرده ایم. 


برای دانلود و نیز توضیحات جامع تر به ادامه مطلب مراجعه نمایید ...

ادامه مطلب ...

قدرتمند ترین و بهترین مرورگر وب s60 v3/v5

ورژنی جدید از نرم افزار UCMobile v7.2.2.63 Beta را برای شما قرار داده ایم که این نرم افزار یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای موجود برای مرور صفحات وب است که برای گوشی های سیمبیان سری 60 ویرایش 3 و 5 تولید شده است که هم اکنون اماده دریافت است .
قابلیت ها :

دارا بودن از کلیدهای میانبر
سرچ مستقیم در موتور جستجوهای گوناگون
پشتیبانی از سیستم Remote Switching یا RSS
برنامه مدیریت بر دانلودها
سرعت بارگذاری بالای صفحات
و ..
 

ادامه مطلب ...

مدیریت درایو های اکسترنال با Zentimo xStorage

  

 

این روزها کمتر کسی را می توان یافت که  حافظه های قابل حمل نظیر فلش مموری را نشناسد و یا از آنها استفاده ای نکند . این نوع حافظه ها به دلیل ویژگی های خاص خود نظیر حجم فیزیکی بسیار پایین ، حجم مجازی بالا و انتقال سریع داده ها تا این اندازه مورد توجه قرار گرفته است . اما مشکل عمده ای که در این بین وجود دارد اینست که بیشتر کاربران نحوه ی استفاده ی صحیح از این فن آوری را ندانسته و به سادگی مموری هایی را که برای خرید آن هزینه هایی را پرداخت نموده اند به جهان ابدیت می فرستند . اگر تا با حال برای شما نیز پیش آمده که به طور ناگهان متوجه این شده اید فلش مموری تان دیگر کار نمی کند ، دلیل آن را چیزی جز قطع و وصل کردن مکرر به درگاه USB ، بدون انجام پروسه نرم افزاری ندانید . هنگامی که یک حافظه به وسیله ی پورت یو اس بی  به سیستم اتصال پیدا کرده است در واقع جریان برق به آن متصل شده و تبال اطلاعات صورت می گیرد . حال اگر بدون اینکه از داخل ویندوز پورت مربوطه را قطع نموده  و مستقیما حافظه را قطع نمایید ، گویی مموری خود را به پای چوبه ی دار می فرستید .

 

ادامه مطلب ...

نرم افزار از بین بردن ویروس اتوران

 

StartUp یکی از قسمت های مدیریتی مهم سیستم عامل می باشد که در آن لیست  نرم افزارها و سرویس های ویندوزی که در هر بار اجرا شدن سیستم عامل و شروع به کار آن نیازمند اجرا می باشند در آن قرار گرفته اند. استفاده از سیستم عامل ویندوز در دراز مدت و نصب نرم افزارهای مختلف بر روی سیستم که هر یک از آن ها خود ممکن است از چندین سرویس مختلف استفاده نمایند ، ممکن است موجب کاهش سرعت این بخش از ویندوز گردد و کاهش سرعت در این قسمت در هر بار شروع به کار نمودن ویندوز و اجرای آن ممکن است با کندی صورت گیرد ، همچنین برنامه های مخرب و ویروس ها نیز برای اینکه پایداری خود را در سیستم تثبیت کنند برای اجرای مجدد خود در هر بار آغاز به کار ویندوز با قرار گیری در این قسمت خود را اجرا می کنند و یا با استفاده از فایل های autorun که در فسمت های مختلف سیستم قرار دارند جایگاه خود را برای اجرای مجدد و آلوده سازی سیستم حفظ می کنند.
Autorun Virus Remover نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند فایل های مخرب و ویروس هایی که به صورت خودکادر در autorun سیستم قرار گرفته اند را شناسایی و حذف نمایند. به کمک این برنامه شما می توانید از آلودگی پیاپی سیستم خود جلوگیری نمایید. این نرم افزار محصولی از Autorun Remover International می باشد.

- پاکسازی فایل های autorun.inf ویروس ها در سیستم های آلوده
- حفاظت 100% ای از حافظه های USB به منظور جلوگیری از اجرای خودکار فلش مموری های آلوده
- سازگار با برنامه های ضد ویروس مختلف
- قابلیت استفاده آسان از نرم افزار
- قابلیت پاکسازی انواع حافظه های جانبی و دستگاه های مرتبط همانند mp3 player ها و گوشی های موبایل
- و ...

 

ادامه مطلب ...

والپیپرهای سه بعدی ویندوز ۷

 

 

مجموعه ای از جدیدترین و زیباترین تصاویر پس زمینه سه بعدی در موضوع ویندوز ۷  جمع آوری شده است. این تصاویر در دو سایز ۱۲۰۰×۱۹۲۰ و ۷۶۸×۱۰۲۴ می باشند . گرافیک تصاویر بدون وصف بوده و بسیار واقعی است . تصاویر از نظر کیفیت و سایز هیچ مشکلی ندارد و در هنگام استفاده با همه سایز تصاویر مانیتور ها سازگاری دارد.

ادامه مطلب ...

دانلود بازی مدال افتخار Medal Of Honor 2010

 

ایم،همانطور که عده محدودی از ایرانیان عزیز خبر دارند که آهنگساز بازی مدال افتخار فردی ایرانی به نام رامین جوادی است که یکی از بهترین آهنگسازان بازی در خارج از کشور محسوب می شود ،تصمیم گرفتیم که تمام آهنگ های این آهنگساز مشهور کشورمان را در اختیار تمام ایرانیان قرار دهیم تا ببینید که ایرانیان خارج از کشور هم بیکار ننشته اند و دارند برای کشور خود افتخار می آفرینند.

نام بازی: MEDAL OF HONOR 2010
سازنده بخش تک نفره: EA Los Angeles
سازنده بخش چند نفره: EA Digital Illusions CE
ناشر: EA GAME
سبک: اکشن اول شخص مدرن
پلتفرم: PC,360,PS3
میانگین سنی بازی:18 سال به بالا
میانگین امتیازات بازی:8.5/10
ادامه مطلب ...

نرم افزار دفترچه تلفن قائم v1.0.0

گروه نرم افزاری پردیس با سرپرستی رامین معاذالهی تمام تجربه و تخصص خود را به کار میگیرد تا نرم افزارهایی مطابق با استانداردهای روز و مورد پسند مشتریان خود تولید نماید. این گروه همچنین برنامه های کاربردی و مفید زیادی به زبان #c توسعه داده و به صورت کاملاً رایگان به همراه سورس آنها در اختیار برنامه نویسان و افراد علاقه مند قرار میدهد.


قابلیتهای کلیدی نرم افزار دفترچه تلفن قائم نسخه v1.0.0:
- امکان ثبت تلفن منزل، محل کار، تلفن همراه، ایمیل، آدرس و … برای هر مخاطب
- امکان تخصیص عکس برای هر مخاطب
- گروه بندی مخاطبین با قابلیت ایجاد گروههای جدید
- جستجوی لحظه ای مخاطبین و گروهها
- چاپ لیست مخاطبین و گروهها
- امکان تهیه نسخه پشتیبان از دفترچه تلفن و بازیابی اطلاعات
- به همراه کد کشورهای جهان و شهرهای ایران با قابلیت جستجو
- و...

ادامه مطلب ...