-- برنامه دانلود -- بروزترین وقدرتمندترین سایت دانلود فارسی

-- برنامه دانلود -- تالار گفتمان -- فروشگاه --

-- برنامه دانلود -- بروزترین وقدرتمندترین سایت دانلود فارسی

-- برنامه دانلود -- تالار گفتمان -- فروشگاه --

امنیت کلمه عبور

اصولا چهار روش شناخته شده برای به دست آوردن رمز دیگران وجود دارد که در صورت آشنایی کاربران با آنها، می‌شود درصد بسیار زیادی از آن را کاهش داد. این چهار روش به شرح زیر هستند:
1- Passive Online Attacks : در این روش هکرها از نرم‌افزار یا سخت‌افزارهای جاسوسی یا Sniffer ها استفاده می‌کنند. به این ترتیب که این نرم‌افزار یا سخت‌افزار با قرار گرفتن بر روی شبکه، اطلاعات در حال انتقال بر روی سیم‌ها را Sniff کرده و برای هکر ارسال می‌کنند.(سخت‌افزارهای Sniffer در کنار کابل شبکه (کابل‌های سیمی) قرار گرفته و اطلاعات داخل آن را می‌خوانند ولی نرم‌افزارها با نصب بر روی یک کامپیوتر شبکه این کار را انجام می‌دهند). طبق آخرین اخبار غیر رسمی، سخت‌افزار Sniffer کابل‌ فیبر نوری با قیمت 45000 دلار در آمریکا ساخته شده است. 2- Active Online Attacks : این روش

ادامه مطلب ...

تایپ 10 انگشتی

تایپ نمودن 180 حرف در یک دقیقه شاید برای شما یک رویا تلقی شود ، اما بایستی بدانید اگر مهارت تایپ 10 انگشتی را فرا بگیرید میتوانید با سرعتی بیش از 5 برابر سایر کاربران عادی تایپ نمایید و با این مقدار حروف در دقیقه متون خود را تایپ کنید. این مهارت را میتوان بسیار گرانبها دانست چرا که در دنیایی که با سرعت رو به مجازی سازی میرود داشتن چنین توانمندهایی بسیار با ارزش است. تایپ 10 انگشتی یک مهارت است که با اندکی تمرین و ممارست میتوانید به آن دست یابید. در این ترفند قصد داریم چندین روش گوناگون که باعث ایجاد یک روند رو به رشد برای فراگیری تایپ 10 انگشتی میشود را برای شما بازگو نماییم.

ادامه مطلب ...

بازی موتور کراس v02

یک بازی فوق العاده جذاب از سری بازیهای مسابقه ای کامپیوتر سبک موتور کراس - Nuclear Bike با گرافیگ عالی و کاربر پسندی نسبت به حجم کم خود را آماده ی دانلود دیده ایم. درحین انجام این بازی با موانع و سختی های جاده روبرو خواهید شد که پشت سر گذاشتن این  مراحل بسیار 

 لذت  بخش می باشد که بدون شک مورد توجه طیف وسیعی از علاقه مندان سری بازیهای هیجانی سبک Racing قرار خواهد گرفت.  

 

   

قاسم رایانه


لینک دانلود در ادامه مطلب ...

ادامه مطلب ...

فونت نستعلیق

دبیر خانه شورای عالی اطلاع رسانی کشور با هدف تقویت حضور خط فارسی در عرصه های بین المللی و نگارش رایانه ای و به پاس داشت فرهنگ غنی ایران اسلامی در خط تحریری و نوشتار نستعلیق، طرح تولید قلم نستعلیق رایانه ای را در قالب طرح تسما (تولید و ساماندهی محتوای الکترونیکی ایران) به شرکت های رایانه ای پیشنهاد داد و شرکت داده ورزان هامون مجری پیاده سازی و تولید فونت نستعلیق در محیط های عمومی تولید متن شد.
خط نستعلیق با توجه به تنوع ارتفاع قرارگیری حروف از خط مبنا یا خط کرسی نوشتاری، برای پیاده سازی در محیط های تولید متن مشکلات بسیاری در بر دارد و ترکیب های ممکن، تنوع را بی شمار می کند.

دکتر بهروز مینایی - معاون فنی شورای عالی اطلاع رسانی، با اشاره به بکارگیری ابزار مناسب برای ساخت فونت و بهره گیری از مشاوره اساتید مجرب و تکنیک های ابداعی در این پروژه گفت: کارهای زیادی برای افزایش زیبایی نمایش خط نستعلیق روی صفحه نمایش انجام شده است. در این راه رایانه به عنوان یک ابزار، بخشی از بار تولید را بر دوش داشته است و بخش اعظم کار ساخت ترکیبات هنری خط نستعلیق را کارشناسان خط نستعلیق به عهده داشته اند.
وی همچنین تاکید کرد: دبیرخانه با عرضه آزاد، گام نخست را در عرضه فونت نستعلیق یونیکد بر داشته است، امید است ارائه نظرها و جمع آوری انتقاد و پیشنهادها و اعمال دیدگاه ها مراتب ارتقاء و پیشرفت و فراگیر شدن عرضه خط فارسی به زبان نستعلیق میان دوست داران ترویج خط و زبان فارسی در محیط رایانه فراهم شود.

فونت فوق با نام Iran Nastaliq عرضه گردیده و به صورت استاندارد یونیکد طراحی شده است و می توان از آن در تمامی نرم افزارهایی که یونیکد را پشتیبانی میکنند مانند (اینترنت اکسپلورر، مایکروسافت آفیس، اتوکد، فتوشاپ خاور میانه و ...) همانند دیگر فونت های فارسی به راحتی استفاده نمود.  

             ghasem rayaneh

 

 

دانلود در ادامه مطلب ... 

ادامه مطلب ...

MMS \خود را فعال

وسلام دوستان شما میتونید تنظیمات پیام مالتی مدیا خود را با کلیک بر روی لینک زیر تنها به 3 مرحله فعال کنید

 

با نظراتون ما را در زمینه اطلاع رسانی یاری نمایید . 

 

این وب از خودتونه 

 

درج لینک در ادامه مطلب...

ادامه مطلب ...

سوالات کامپیوتری

سلام  

 

خسته نباشید من در اکثر زمینه های نرم افزاری تخصص دارم و مایلم این تخصص خود را با شما به اشتراک بگذارم هر کدام از شما عزیزان سوالاتی در زمینه نرم افزار و غیره داشت می تونه در قسمت نظرات بنویسه تا همونجا یا به ایمیلتون جواب بدم .  

 

                                       زکات علم یاد دادن آن است

کلیدهای میانبر در ویندوز


ترکیبات کلید Ctrl :
ترکیبات کلید Alt :  

ترکیبات کلید Shift :

ترکیبات WinKey :  

ادامه مطلب ...

چگونه عکس‌های Hdr بگیریم؟

آیا این عکس‌ها با تکنیک خاصی گرفته شده‌اند؟

وقتی این 35 عکس زیبا

ادامه مطلب ...