-- برنامه دانلود -- بروزترین وقدرتمندترین سایت دانلود فارسی

-- برنامه دانلود -- تالار گفتمان -- فروشگاه --

-- برنامه دانلود -- بروزترین وقدرتمندترین سایت دانلود فارسی

-- برنامه دانلود -- تالار گفتمان -- فروشگاه --

myTV 1.0 – تلویزیون من

 

 

 

تلویزیون من برنامه‌ای است که به‌وسیله آن قادرید شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی فارسی را از طریق اینترنت دریافت کنید. دسترسی به شبکه‌های سراسری، شبکه‌های استانی، شبکه‌های جهانی، پخش زنده حرمین معصومین و شبکه‌های رادیویی فارسی توسط این برنامه امکان‌پذیر است.

ویژگی‌های کلیدی تلویزیون من:
- محیط جذاب و کاملا فارسی
- حجم بسیار کم و سرعت بالای اجرا
- قابل حمل و بدون نیاز به نصب‌کردن
- کاملا رایگان و بدون محدودیت

ادامه مطلب ...

دانلود بازی NFS Hot Pursuit 2010

 

 

 

نام بازی : Need For Speed : Hot Pursuit
سازنده ی بازی : Criterion Games
منتشر کننده : Electronic Arts
ژانر بازی : Driving , Racing
پلتفورم ها : PC , PS3 , Wii , X360
تاریخ عرضه ی بازی : 16 نوامبر 2010
یکی از سه بازی برتر ساخته شده در تاریخ بازی های Need for speed
امتیاز داده شده توسط نگارنده به بازی:9/10
    سری بازیهای need for speed همیشه جزو بازیهای پرطرفدار و جذاب میان گیمر ها بود . بازیهایی شامل شور ، هیجان و تعقیب و گزیر و مسابقه ! این روند رو به پیشرفت بود تا که بنا به دلایل نا معلومی نسخه های جدید بازی یکی پس از دیگری دچار افت و کمتر شدن طرفدار شدند. آخرین نسخه طلایی این سری عنوان Most Wanted بود که بسیار صدا سر و صدا کرد و با این نسخه طرفداران و شهرت چشمگیری از آن خود کرد و باعث محبوبیت EA شد . 

 برای توضیحات کاملتر و مشاهده عکس های ،سیستم مورد نیاز این بازی فوق العاده ادامه مطلب را مشاهده نمایید. 


ادامه مطلب ...

وکتور بسیار زیبا و دیدنی Musical

وکتور بسیار زیبا و دیدنی با نام Musical را برای شما عزیزان در کمیاب آنلاین قرار داده ایم. وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند. ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد. 

 

  

 

 

ادامه مطلب ...

تبدیل موزیک های قفل دار با Protected Music Converter

یکی از فناوری هایی که کمپانی های عرضه کننده محصولات صوتی برای جلوگیری از کپی شده آثارشان توسط افراد سود بهره می برند ، استفاده از قفل هایی است که در صورت استفاده از آنها یک کاربر اگر قصد کپی کردن فایلها را داشته باشد با دستان خالی به هیچ وجه این کار برایش عملی نخواهد بود و فایلهایی که کپی می شوند تنها نام فایل اصلی را همراه خود یدک کشیده و امکان استفاده از انها وجود نخواهد داشت . با وجود خوب بودن اصل این تکنولوژی ممکن است مشکلاتی را حتی برای آنهایی که دیسک اوریجینال را نیز خریده اند به وجود آید . به طور مثال اگر شما بخواهد موزیک مورد علاقه تان را بر روی گوشی خود یا دستگاه های پلیر پرتابل اجرا کنید ، نخواهید توانست چرا که فایلها بر روی CD یا DVD رایت شده اند . اما چاره چیست ؟

Protected Music Converter نام نرم افزاری است که به منظور تبدیل فرمت های مختلف صوتی رایت شده به صورت قفل دار بر روی لوح های فشرده به فرمت های محبوبی نظیر MP3 ، OGG ، WMA ، WAV طراحی و ساخته شده است . بدین ترتیب اگر شما بخواهید یک موزیک را در MP3 پلیر خود ، تلفن همراه ، پاکت پی سی ، آیفون و یا هر دستگاه پخش دیجیتال دیگری گوش کنید با هیچ مشکلی مواجه نخواهید بود و انجام این امر به سادگی برایتان امکان پذیر خواهد بود . 

 

ادامه مطلب ...

دانلود رایگان بازی ندای وظیفه Call of Duty 7

 

 

نام بازی:COD7:Black Ops
سازنده:Trayech
ناشر:Activision
سبک:اکشن اول شخص مدرن
پلتفرم:PC,360,PS3,DS,Wii
درجه سنی:+18
میانگین امتیاز از سایت ها :
IGN:n/a
GameSpot:n/a
GameZone:n/a
Game Informer:n/a
به محض اینکه سایت ها،بازی را نقد کردند امتیاز داده شده توسط آن ها در سایت قرار داده می شود .
زمان آن فرا رسیده است که نسخه 7 ندای وظیفه تمام بازار دنیا بازی را در نوردد
.یکی از 5 شاهکار تراز اول سبک اول شخص در انتظار شما ایرانیان است .
فکر نکنم کسی باشد که جنگاوری مدرن 2 رو بازی نکرده باشد ، از گرافیک خیره کننده آن ،صداگذاری بی نقص آن ،شخصیت پردازی و هزاران نکته ریز درشت ان به سادگی گذشته باشد ،از فروش سرسام آور آن که هنوز هم جز 10 بازی پرفروش دنیا محسوب می شود و از دعوای مدیران استدیوی اینفنیتیوارد استدیوی بازی جنگاوری مدرن 2 با سران اکتیویژن خبر نداشته باشد ، دعوایی که باعث شد نزدیک به 50 نفر از استدیویی که غوغا به پا کرد جدا شوند و استدیویی به نام spawn  را ایجاد کنند که در حال حاضر بر روی که اکشن اول شخص فضایی در حال کار هستند و در آینده ای نه چندان دور خبر های جالبی از این استدیو خواهیم شنید .به جرات می توان گفت اگر در کل بازی های اول شخص یک بازی تراز اول و ناب وجود داشته باشد که تجربه آن به اندازه یه دنیا ارزش دارد همین جنگاوری مدرن 2 است .شرکت پرآوازه Activision دو استدیوی بازی سازی داراست ،یکی به نام Infinity Ward و دیگری Trayech ،از شماره سوم که ساخت بازی برای ولین بار به Trayech رسید توانست با ساخت یک سری دیگر از جنگ جهانی و پرداخت به جهات دیگر جنگ فروش قابل توجهی داشته باشد .اما اینفینیتی وارد با ساخت شماره 4 به نام جنگاوری مدرن و بر هم زدن این نظم جنگ جهانی و آئردن جنگ مدرن شوک عضیمی را به بازار وارد کرد که هنوز هم جز بهترین بازی های این سبک از آن یاد می شود ،قسمت 5 دوباره به ترایچ رسید و ترایچ بار دیگر جنگ جهانی را انتخاب کرد و با  اینکه بسیاری از منتقدان آن را به تکراری بودن متهم کردند ،با این اوصاف قسمت 5 ندای وظیفه چیزی در حدود 11 میلیون نسخه فروخت که بسیار رقم قابل توجه و شاید چشم گیری برای این شرکت محسوب شود .سپس هم همانطور که خودتان بهتر از بنده می دانید باز نوبت به استدیوی Infinity Ward رسید و توانست مهم ترین اتفاق سال 2009 را رقم بزند.در قسمت 7 ندای وظیفه نوبت به استدیوی بازی سازی Trayech  رسید و این بار استدیو در اقدامی جالب سری جنگ جهانی را رها کرده و به روایت جنگ ویتنام پرداخته است که به نظر نکارنده بهترین اتخاب ممکن را انجام داده است.آن چیزی که در تریلر ها به طور کامل مشخص بود کیفیت بی مرز بازی است که تمام بازی های حاضر را در می نوردد!!! 

 

ادامه مطلب ...

فوتبال فیفا موبایل فرمت جاوا Fifa 2011

 

 

این بار بازی Fifa 2011 برای موبایل و در فرمت جاوا . این بازی زیبا توسط کمپانی معروف EA Mobile طراحی و تولید شده است که در تمامی سایزهای موجود قرار داده شده است . گرافیک این بازی بسیار بالا می باشد که در شروع واقعا شما را شگفت زده می کند . هوش مصنوعی در این بازی برای اولین بار است که به این شکل طراحی شده است به طوری که حس می کنید بازی واقعی است . همان طور که گفته شد این بازی در فرمت جاوا می باشد و قابل نصب بر روی اکثر گوشی ها می باشد .
 

ادامه مطلب ...